مجله زیبایی

مزایای استفاده از روغن مو برای حفظ سلامت و زیبایی موها

مزایای استفاده از روغن مو

مزایای استفاده از روغن مو برای حفظ سلامت و زیبایی موها

استفاده از روغن های طبیعی روی موها ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. ما موهایمان را می شوییم تا از شر چربی خلاص شویم. با این حال، روغن های مو به حفظ موهای آسیب دیده کمک می کند. آنها را نرم می کند و ظاهری صاف و درخشان به موها می بخشد. به همین دلیل باید روغن های مو را شایسته عنوان ” متخصص مو ” دانست.

سلامت و رشد مو

روغن های مو فواید بسیار دارند، از جمله جلوگیری از آسیب تا افزایش انعطاف پذیری و شفافیت

روغن ها این کار را با محافظت از مو در برابر عوامل خارجی مانند شانه های نامناسب، سشوار یا خشک کردن با حوله انجام می دهند که می توانند به فولیکول های مو آسیب برساند.

روغن های سبک و سنگین تاثیرات متفاوتی بر روی موی شما دارند.

به گفته متخصصین فناوری های آرایشی روغن های سنگین در قسمت بیرونی مو جمع می شوند و تارهای مو را می پوشانند و آن ها را به اولین دفاع در برابر عوامل خارجی تبدیل می کنند.

مزایای استفاده از روغن مو در این هست که موها را از داخل به بیرون تقویت می کنند و همچنین از موها در برابر عوامل محیطی محافظت کنند. به همین دلیل است که ما عاشق روغن های مو هستیم زیرا به ما کمک می کنند تا ظاهری شاداب و سالم داشته باشیم.

روغن آرگان شبانه مو

برای دیدن مشخصات روغن الئو آرگان شب کلیک کنید

روغن مویی را که مناسب شماست انتخاب کنید!

برای انتخاب صحیح روغن مو باید بین گزینه های مختلف سفری داشته باشید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

  1. اگر هنگام لمس موهای خود احساس خشکی یا آسیب می کنید و میخواهید بافت موهای خود را بهبود ببخشید، شما باید روغن سنگین تری را انتخاب کنید که روی سطح مو تاثیر بیشتری داشته باشد ماننده روغن موی ترمیم شبانه الئو
  2. اگر موهای شما عمیقا آسیب دیده است، باید با استفاده از روغن های سبک تر مانند روغن نارگیل مو لاونیچر شروع کنید.

به عنوان مثال: روغن نارگیل به دلیل فواید ضد میکروبی و همچنین کاهش نمایان شدن شوره سر شناخته شده است. بنابراین می توان آن را برای افراد مبتلا به شوره سر توصیه کرد.

اگرچه این روغن اثر ملایمی دارد. محصولات ویژه ای مانند شامپو ضد شوره لاونیچر تاثیر بیشتری در مبارزه با شوره سر دارد.

روغن آرگان الئو می تواند برای محافظت از مو و رنگ آن قبل از حالت دادن به موهایتان استفاده شود و می توانید از روغن مو تغذیه کننده  آرگان Eleo برای موهای درخشان تر و مرطوب تر استفاده کنید.

 

روغن آرگان الئو

برای دیدن مشخصات روغن الئو آرگان مو کلیک کنید

فواید فراتر از نرم کننده!

آیا زمانی که از نرم کننده استفاده می کنید به روغن مو نیاز دارید؟

در حالی که روغن های مو بیشتر به عنوان یک درمان برای مشکلات موجود مو در نظر گرفته می شوند، استفاده از نرم کننده عمومی تر است.

روغن های مو را می توان در مناطق خاص و کوچکتر استفاده کرد، در حالی که استفاده از نرم کننده عمومی تر است. متخصصین مو می گویند: به همین دلیل است که تحقیق و انتخاب برای نیازهای موهایتان قطعا اولین قدمی است که باید بردارید!’

نحوه استفاده:

روغن های مو را می توان در مراحل مختلف مراقبت از مو استفاده کرد.

مراقبت شبانه / قبل از شامپو:

در اینجا شما روغن بیشتری برای تغذیه موهای خود و حالت دادن عمیق موهای خود اعمال می کنید. برای درمان بهتر، اجازه دهید روغن یک شب روی موهای شما بماند. هنگامی که روز بعد موهای خود را می شویید، شامپو چربی اضافی را از بین می برد، اما برخی از روغن ها به موهای شما نفوذ کرده اند تا فواید نرم کننده را حفظ کنند.

بنابراین، اگر تصمیم دارید روغن مو را به عنوان یک درمان شبانه در برنامه روزانه خود بگنجانید، می توانید بعد از شامپو از نرم کننده خود صرف نظر کنید. با این حال، برای یک نتیجه بهتر، این روتین یک بار در هفته توصیه می شود.

به عنوان سرم مو:

شما می توانید آن را در مناطق خاصی از موهای خود اعمال کنید. باید به اندازه لازم استفاده شود. قبل از اینکه به موهایتان بمالید، چند قطره را در دستتان بریزید و روی موهایتان بمالید تا یک لایه نازک تشکیل شود.